Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Εγώ και ο Κύριος!




    Mια μέρα  εκεί που πελεκούσα ένα κορμό για το τζακι… (εκει που πήγε το πετρέλαιο)
δίπλα σ' ένα ποτάμι, μου φεύγει το τσεκούρι και πέφτει μέσα στο θολό νερό.

    Μεγάλη η ζημιά ,... εμφανίζεται ο Κύριος και με ρωτά:

    -Γιατί κλαις;

       του λέω για το τσεκούρι, ο Κύριος βυθίζεται στο ποτάμι και, όταν ξαναεμφανίζεται, κρατάει ένα χρυσό τσεκούρι:

     -Αυτό είναι το τσεκούρι σου; με ρωτά.

       απαντάω  Όχι!

     Ο Κύριος ξαναβυθίζεται και εμφανίζεται με ένα ασημένιο τσεκούρι:

      -Αυτό είναι το τσεκούρι σου; 
με ρωτά.

       απαντάω  Όχι!

    Τρίτη βουτιά ο Κύριος και βγαίνει με ένα σιδερένιο τσεκούρι:

    -Μήπως, αυτό είναι το τσεκούρι σου; απαντώ Ναι!

    Ο Κύριος χάρηκε για την τιμιότητα μου  και μου χάρισε και τα άλλα δυο πολύτιμα τσεκούρια. Έτσι γύρισα σπίτι του πασιχαρέστατος...



    Μετά από καιρό, καθώς έκανα βόλτα με τη γυναίκα μου άκρη - άκρη στο ποτάμι, τρώει αυτή μια γλίστρα και παρ' την μέσα.

     Έκανα πως δεν ήξερα μπάνιο, και σφύριζα κλεφτικά οπότε να σου πάλι ο Κύριος:

    - με ρωτά γιατί κλαις;

     -Κύριε, η γυναίκα μου έπεσε μέσα στο ποτάμι!

    Ο Κύριος ρίχνει μια βουτιά και βγαίνει με την Κλώντια Σίφερ:

    -Αυτή είναι η γυναίκα σου;

    -Ναι! φώναξα .

    Ο Κύριος έγινε έξαλλος:

    -Τί λες, ρε ψεύτη του κερατά!

     του ειπα:

    -Συγχώρεσέ με, Κύριε... πρόκειται για παρανόηση...
 Αν έλεγα "όχι" στην Κλώντια Σίφερ, 
μετά θα μου έβγαζες την Σάρον Στόουν... και αν έλεγα "όχι" και σ' αυτήν,
     μετά θα μου έβγαζες την γυναίκα μου... εγώ θα έλεγα ναι... και θα μου τις έδινες και τις τρεις...
    αλλά, Κύριε, 
εγώ είμαι ένας φτωχός  δημόσιος υπάλληλος, 
πώς να τις συντηρώ ΤΡΕΙΣ γυναίκες;..... γι' αυτό είπα "ναι"!

   Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας είναι ότι
:

 όποτε ένας άντρας λέει ψέματα, το κάνει για κάποιο αξιοπρεπή και συνετό λόγo.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου