Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ο κόσμος που δεν έχει ούτε για τα απαραίτητα


Γεια σας! Είμαι 18 χρονών και σπουδάζω ευτυχώς για μένα και για τους γονείς μου στην πόλη μου.Σήμερα λοιπόν το πρωί πήγα με την μητέρα μου στο σούπερ μάρκετ για τα ψώνια της 5 μελούς οικογένειας μας...Πήραμε τα απαραίτητα όπως γάλα,λαχανικά.ψωμί κ.α. και πληρώσαμε 65 ευρώ...Που θα πάει πια όλο αυτό ? Με τόση ακρίβεια...Άκουσα στις ειδήσεις πως ο κόσμος που δεν έχει ούτε για τα απαραίτητα πηγαίνει και παίρνει από τα μνήματα το λάδι που έχουν για τα καντηλάκια για να μπορέσει να μαγειρέψει....Σε τι κόσμο ζούμε που μεγαλώνουμε και πως μπορώ εγώ να κάνω όνειρα για το μέλλον μου και για την ζωή μου αφού μου τα καταστρέφει και αυτά κάθε μέρα το κράτος....

Μία αγανακτισμένη νέα....
Δημοσίευση :τρομακτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου