Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Πώς γίνεται ένας δικηγόρος πλούσιος



Ενας διάσημος και διαπρεπής δικηγόρος στέλνει τον μοναχογιο του να σπουδάσει ποινικό δίκαιο στη Βοστώνη... Μετά 4 χρόνια επιστρεφει ο γιος,με βραβεία με μάστερ σκέτη διάνοια, χαρά ο πατέρας αλλά χρειαζόταν και δουλεια ο νεαρός.
- Ακουσε γιε μου,του λεει ο πατέρας του,θα σου δώσω να αναλάβεις μια δική μου υπόθεση φόνου, αλλά να την προσέξεις καλά γιατί μην ξεχνάς είναι η πρώτη σου υπόθεση και πρέπει οι εντυπώσεις που θα αφήσεις να είναι άριστες.
Συμφωνεί ακόμα πιο χαρούμενος ο γιος, περνάνε 7 μήνες και εμφανίζεται μπροστά στον πατέρα του κρατώντας ενα χαρτί και με ένα γέλιο μέχρι τα αυτιά.
- Πατέρα,για κοίταξε αυτό το χαρτί,ξέρεις τι είναι;
- Τι είναι παιδί μου,ρωτάει έκπληκτος ο...


...πατέρας
- Η υπόθεση που μου έδωσες,απαντά ο γιος την κέρδισα πατέρα,την κέρδισα το καταλαβαίνεις αυτό; Αθωώθηκε ο πελάτης μας
- Τι είπες βρε μαλάκα; απαντά έξαλος ο πατέρας, εγω με αυτή την υπόθεση σε σπούδασα και με αυτήν σκεπτόμουν να σπουδάσω και τα εγγόνια μου και συ ήρθες μετά απο τόσα χρόνια να μου την κλείσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου